Σελίδες

Το διαιρε και βασιλευε ηταν και ειναι μια παγια τακτικη για να χωριζουν...και να εξουσιαζουν.

" ΟΤΑΝ ΗΘΡΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ
ΤΟΥ ΤΣΙΓΓΑΝΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ.
ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΤΣΙΓΓΑΝΟΣ.
ΟΤΑΝ ΗΡΘΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ.
ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ.
ΟΤΑΝ ΗΘΡΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ.
ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΒΡΑΙΟΥΣ.
ΟΤΑΝ ΗΡΘΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ "


ΜΠΕΡΤΟΛΤ ΜΠΡΕΧΤ



Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010

Γιατί γιατρέ μου;


Γιατί γιατρέ μου;Η εκτόξευση του τιμαρίθμου σχεδόν στο 6% καθιστά την Ελλάδα πρωταθλήτρια Ευρώπης στην ακρίβεια,γιατρέ μου ,όταν πέρυσι  τέτοια εποχή επί  ΝΔ (που όπως λέει ο σημερινός πρωθυπουργός μας ήταν αυτή που οδήγησε την χώρα στα τεράστια ελλείμματα και στην χρεωκοπία) ο τιμάριθμος …..κινείτο κάτω από το 1%!
Έχω δίκιο γιατρέ μου; Φυσικά θα μου πεις αφού αυτά είναι αριθμητικά δεδομένα που υπόκεινται στους κανόνες και στη βάσανο της λογικής.
Τι φταίει όμως γιατρέ μου ; Καθώς φαίνεται υπόλογα είναι τα  δύο υπουργεία που ασχολούνται με τα Οικονομικά.Το ένα επιρρίπτει τις ευθύνες στο άλλο. Το Υπουργείο Οικονομικών επιρρίπτει τις ευθύνες στο Υπουργείο Οικονομίας
για στρεβλώσεις στην Αγορά και το Υπουργείο Οικονομίας στο Υπουργείο Οικονομικών λόγω των αυξήσεων του ΦΠΑ και των φόρων στα καύσιμα.Έτσι δεν μας λένε γιατρέ μου τα διάφορα ΜΜΕ;
Γιατί λοιπόν εμένα με παραπέμπουν σήμερα σε εσένα γιατρέ μου όταν ερωτώ ότι :Αυτά τα δύο Υπουργεία μαζί δεν διαμόρφωσαν, μόλις πριν από 3 μήνες, το Μνημόνιο που προέβλεπε αύξηση του τιμαρίθμου μόλις 2% για το 2010;
Αυτό το Μνημόνιο δεν είναι που θα έβαζε τάξη στα οικονομικά μας; Και τι σημαίνει τάξη σε ένα προϋπολογισμό γιατρέ μου; Να μην σου ξεφύγουν τα νούμερα. Αυτό σημαίνει!  Για αυτό άλλωστε δεν κατηγορούσαν τους  «άλλους» οι σημερινοί κυβερνώντες;
Και εάν σου ξεφεύγουν τα νούμερα του τιμάριθμου τόσο δραματικά μέσα σε  μόλις 3 μήνες , τι θα γίνει σε ετήσια βάση;
Μεταξύ μας γιατρέ μου τώρα που είμαστε μόνοι μας. Το Μνημόνιο τελικά θα μας ….μνημονεύσει!
Bookmark It

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου