Σελίδες

Το διαιρε και βασιλευε ηταν και ειναι μια παγια τακτικη για να χωριζουν...και να εξουσιαζουν.

" ΟΤΑΝ ΗΘΡΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ
ΤΟΥ ΤΣΙΓΓΑΝΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ.
ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΤΣΙΓΓΑΝΟΣ.
ΟΤΑΝ ΗΡΘΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ.
ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ.
ΟΤΑΝ ΗΘΡΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ.
ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΒΡΑΙΟΥΣ.
ΟΤΑΝ ΗΡΘΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ "


ΜΠΕΡΤΟΛΤ ΜΠΡΕΧΤ



Τετάρτη 11 Αυγούστου 2010

Αδειάζει Γερουλάνο και κυβέρνηση ο Νίκος Παπανδρέου.

Αδειάζει Γερουλάνο και κυβέρνηση ο Νίκος Παπανδρέου.

«Εκείνο που δεν έχει καταλάβει η νέα διακυβέρνηση είναι ότι το υπάρχον μοντέλο τουρισμού που χτίζαμε τόσα χρόνια έχει λήξει οριστικά».
Αυτή η ευθεία βολή προς την κυβέρνηση και ειδικότερα προς το πρόσωπο του υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Γερουλάνου δεν προέρχεται από κάποιον αντιπολιτευόμενο, αλλά από τον.… αδερφό του πρωθυπουργού , τον κ. Νίκο Παπανδρέου.
Το πρόσφατο άρθρο παρέμβαση του κ. Παπανδρέου στο περιοδικό «Οικονομική Επιθεώρηση» με τίτλο «Η τέλεια καταιγίδα στον Τουρισμό» , έρχεται να επιβεβαιώσει με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο τη δοκιμασία που περνούν το τελευταίο διάστημα,  οι σχέσεις της οικογένειας Παπανδρέου με τον κ. Γερουλάνο .

Ο τίτλος του άρθρου μόνο τυχαίος δεν είναι .. «Η τέλεια καταιγίδα» είναι   μια αμερικανικής παραγωγής ταινία όπου αποτυπώνεται η τραγική ιστορία του ναυαγίου ενός τολμηρού ψαράδικού , με καπετάνιο τον Τζορτζ Κλούνει.
Η παρομοίωση λοιπόν του κ. Παπανδρέου είναι όχι απλώς ενδεικτική αλλά απολύτως σαφής. Ναυάγησε ο τουρισμός μας! Η οικογένεια ( στην ουσία ) του πρωθυπουργού ασκεί κριτική στην κυβέρνηση  και προσωπικά στον υπουργό κ. Γερουλάνο, αμφισβητώντας  την πολιτική που εφαρμόζει.
Παράλληλα προτείνει στροφή σε ένα… νέο μοντέλο τουριστικής πολιτικής με έμφαση στον θρησκευτικό τουρισμό, αλλά και στον αθλητικό, τα spa και την υγεία, ενώ εισηγείται να υπάρξει διαφημιστική καμπάνια σε… περιοδικά γάμου της Κίνας!
Αυτό το τελευταίο διότι, όπως αναφέρει ο κ. Παπανδρέου, στα κινέζικα η λέξη «αγάπη» μοιάζει πολύ με τη λέξη «Αιγαίο», εξ ου και – όπως υποστηρίζει – οι Κινέζοι έρχονται για…. μήνα του μέλιτος σε νησιά του Αιγαίου.
Όμως ο αδερφός του πρωθυπουργού δεν σταματά εδώ. Το σχόλιο του ως λεζάντα  στην φετινή διαφημιστική αφίσα της διεθνούς καμπάνιας του EOT  με  κεντρικό σύνθημα  «Καλημέρα», είναι άκρως ενδεικτική:  «Έλλειψη φαντασίας ; »!
Bookmark It

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου