Σελίδες

Το διαιρε και βασιλευε ηταν και ειναι μια παγια τακτικη για να χωριζουν...και να εξουσιαζουν.

" ΟΤΑΝ ΗΘΡΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ
ΤΟΥ ΤΣΙΓΓΑΝΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ.
ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΤΣΙΓΓΑΝΟΣ.
ΟΤΑΝ ΗΡΘΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ.
ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ.
ΟΤΑΝ ΗΘΡΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ.
ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΒΡΑΙΟΥΣ.
ΟΤΑΝ ΗΡΘΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ "


ΜΠΕΡΤΟΛΤ ΜΠΡΕΧΤ



Σάββατο 22 Μαΐου 2010

Έρευνα για τις προσλήψεις στο Μουσείο Πέλλας


Με ανακοίνωση της η Θ. Τζάκρη υπογραμμίζει ότι θα καταθέσει μήνυση κατά της εφημερίδας, για το ρεπορτάζ που την φέρει να εμπλέκεται στην πρόσληψη 36 συγγενών και συγχωριανών της από το Υπ. Πολιτισμού. Λίγο αργότερα το υπουργείο ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε έρευνα.  Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "Αποκαλύψεις" η υφυπουργός Εσωτερικών διόρισε 36 άτομα, που προέρχονται από το συγγενικό και το πολιτικό περιβάλλον της στο αρχαιολογικό μουσείο Πέλλας. Σε ανακοίνωση της η Θεοδώρα Τζάκρη απαντά ότι οι προσλήψεις έγιναν μέσω του ΑΣΕΠ και οι θέσεις προκηρύχθηκαν από το Υπουργείο Πολιτισμού με το οποίο δεν έχει καμία σχέση.
Όπως αναφέρει στην ανακοίνωση της "κατηγορούμαι σήμερα επειδή στον πίνακα επιτυχόντων του συγκεκριμένου διαγωνισμού αναγράφονται συμπολίτες μου, δύο εκ των οποίων τυχαίνει να είναι συνεπώνυμοί μου, είτε λόγω συγγένειας, είτε λόγω απλής συνωνυμίας και καταγγέλλεται ότι η τυχόν επιτυχία στον συγκεκριμένο διαγωνισμό αυτών των ανθρώπων, οφείλεται σε δική μου παρέμβαση, ενώ αποκρύβεται τεχνηέντως το γεγονός ότι οι πίνακες επιτυχόντων καταρτίστηκαν με βάση τα προσόντα που είχαν τα άτομα αυτά και την μοριοδότησή τους σύμφωνα με τις διαδικασίες του ΑΣΕΠ".
Στη συνέχεια παρακάλεσε δημόσια και προσωπικά το Υπουργείο Πολιτισμού να επέμβει και να διερευνήσει τον διαγωνισμό, ενώ όπως λέει η Θ. Τζάκρη μετά από αίτημα της ο υπουργός Εσωτερικών, Γιάννης Ραγκούσης έδωσε εντολή στον γενικό επιθεωρητή δημοσιας διοίκησης να ερευνήσει την υπόθεση.
"Όσον αφορά την σε βάρος μου παρούσα καταγγελία, περί δήθεν παρέμβασής μου στο διορισμό συγγενών και συγχωριανών μου σε θέσεις του Δημοσίου, επειδή αποτελεί άδικη, αστήρικτη και αήθη επίθεση σε βάρος μου και επειδή είναι εξαιρετικά ψυχοφθόρο για μένα να καλούμαι μετά από δήθεν «καταγγελία» και δήθεν «αποκάλυψη», να αποδεικνύω το ήθος, την αξιοπρέπεια και την πολιτική μου συνείδηση" λέει η κυρία Τζάκρη και συνεχίζει "έχω δώσει ήδη εντολή στους δικηγόρους μου ν’ ασκήσουν τα ένδικα βοηθήματα που μου παρέχει ο νόμος και να προβούν άμεσα στην υποβολή μηνύσεως και αγωγής αποζημίωσης, για την δια του τύπου συκοφαντική μου δυσφήμηση και τούτο όχι γιατί επιθυμώ να είμαι στο απυρόβλητο και γιατί δεν δέχομαι την κριτική, αλλά γιατί θεωρώ ότι η κριτική πρέπει να στηρίζεται σε έρευνα και να έχει στον πυρήνα της την αλήθεια".
Ξεκίνησε έρευνα το υπ. Πολιτισμού
Λίγο αργότερα, με ανακοίνωση που εξέδωσε το υπουργείο, ανέφερε ότι ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Παύλος Γερουλάνος έδωσε εντολή σε κλιμάκιο του υπουργείου να μεταβεί στην Πέλλα, να ερευνήσει τα όσα καταλογίζει στην υφυπουργό Εσωτερικών το δημοσίευμα και να καταθέσει το πόρισμα του μέχρι το μεσημέρι της Τρίτης.
Το κλιμάκιο αναμένεται να φτάσει την Πέλλα το απόγευμα του Σαββάτου και θα διενεργήσει έλεγχο σε όλες τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά των υποψηφίων, ενώ θα διασταυρώσει και την μοριοδότηση τους.
Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο τα αποτελέσματα του πορίσματος του κλιμακίου θα κατατεθούν και στον επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, προκειμένου να εξεταστεί αν χρειάζεται επιπλέον έρευνα της υπόθεσης.
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου