Σελίδες

Το διαιρε και βασιλευε ηταν και ειναι μια παγια τακτικη για να χωριζουν...και να εξουσιαζουν.

" ΟΤΑΝ ΗΘΡΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ
ΤΟΥ ΤΣΙΓΓΑΝΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ.
ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΤΣΙΓΓΑΝΟΣ.
ΟΤΑΝ ΗΡΘΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ.
ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ.
ΟΤΑΝ ΗΘΡΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ.
ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΒΡΑΙΟΥΣ.
ΟΤΑΝ ΗΡΘΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ "


ΜΠΕΡΤΟΛΤ ΜΠΡΕΧΤ



Τρίτη 25 Μαΐου 2010

ΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΩΣΤΕΙΑ ΤΗΣ ΚΕΜΑΛΟΛΑΓΝΙΑΣ

ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ


Μιλώντας στους Πύργους Εορδαίας με θέμα «να σταματήσουμε τον Κεμαλισμό όπως σταματήσαμε τον Ναζισμό» και με αφορμή την ημέρα μνήμης της γενοκτονίας των Ποντίων.
ΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΩΣΤΕΙΑ ΤΗΣ ΚΕΜΑΛΟΛΑΓΝΙΑΣ

ΤΟ ΚΚΚΑΣΟΡ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΤΑΙ ΩΣ ΚΕΜΑΛΙΚΟ ΚΟΜΜΑ
Όπως έχω τονίσει στο ιστορικό δεύτερο Ποντιακό Συνέδριο της Θεσσαλονίκης το 1988, ήταν γεωπολιτικοί οι λόγοι της απώλειας της μνήμης μας.


Επί έναν αιώνα περίπου ζήσαμε ως Έλληνες με την αρώστεια της Κεμαλολαγνίας που από το 1996 μεταβλήθηκε σε πολιτική λατρεία.
Οι αρνητικές επιπτώσεις αυτής της ασθένειας στην Εθνική, στην ανθρώπινη διαδρομή και παρουσία μας ως Έθνος ήταν τεράστιες.
Από τον ιερό αυτό τόπο τους Πύργους και το Μεσόβουνο της Εορδαίας των οποίων οι κάτοικοι γνώρισαν τις δύο ιδεολογίες του θανάτου που σημάδεψαν τον 20ο αιώνα τον Κεμαλισμό και τον Ναζισμό, αρχίσαμε τρία χρόνια πριν έναν ηθικό, διανοητικό, πολιτικό αγώνα για την απελευθέρωση μας από αυτήν την ασθένεια. Ακόμη όμως και σήμερα Πολιτικοί – Εκπαιδευτικοί Πολιτειακοί θεσμοί και πρόσωπα επιμένουν με ιδιαίτερα ολοκληρωτικού τύπου θρασύτητα και κυνισμό να καλλιεργούν, να προωθούν την Κεμαλολαγνία. Ήταν και παραμένουν πολλοί οι χωροφύλακες της μνήμης μας. Οι δυνάμεις αυτές βρίσκονται στα σχολεία, στα Πανεπιστήμια, στα λεγόμενα Μ.Μ.Ε.. Κυρίως όμως βρίσκονται στην πολιτική σφαίρα. Στα παρηκμασμένα κόμματα, μη κόμματα της μεταπολίτευσης.
Φανατικός ιεραπόστολος Ταλιμπάν της Κεμαλολαγνίας υπήρξε το ΚΚΚΑΣΟΡ με την σημερινή του διοίκηση. Αυτό το Κεμαλικό μόρφωμα, όχι κόμμα, έχει τον Κεμαλισμό ως στοιχείο της νέας ταυτότητας του, της αντιταυτότητας του. Αποτελεί θερμοκήπιο φιλοκεμαλικών δραστηριοτήτων.
Όπως είναι γνωστό εδώ και πολλά χρόνια δεν δέχομαι στις ομιλίες μου για το ζήτημα της γενοκτονίας των Ποντίων να παρευρίσκονται εκπρόσωποι αυτού του καριερίστικου φιλοκεμαλικού μορφώματος. Στο βιβλίο μου «Από το ΠΑ.ΣΟ.Κ. στο ΚΚΚΑΣΟΡ» όπου αναλύω την τερατώδη μετάλαξη αυτού του χώρου αναφέρομαι στην νέα Κεμαλική του φύση, ταυτότητα. Το ένα Κ του νέου ονόματος είναι ο Κεμάλ.
Το ΚΚΚΑΣΟΡ πρέπει να καταγγέλεται και να αντιμετωπίζεται ως Κεμαλικό κόμμα.

Το κόμμα όμως που οφείλει να ζητήσει συγνώμη για την αποκρουστική πράξη της κατάθεσης στεφανιού στον Χίτλερ των λαών της Μικράς Ασίας, τον Κεμάλ από την πρώην ηγεσία του, είναι η Ν.Δ.. ‘Έχει μια ευκαιρία να το πράξη στο προσεχές συνέδριο της. Αν δεν το πράξη θα έχει την ίδια αντιμετώπιση με το Κέντρο του Κεμαλισμού το ΚΚΚΑΣΟΡ ειδικά την σημερινή διοικησή του και ειδικότερα τον φέροντα το όνομα Παπανδρέου.
Στον νέο αιώνα οι Έλληνες θα ζήσουν απελευθερωμένοι από την αρώστεια της λατρείας και του προσκυνήματος του Κεμαλισμού. Θεραπευμένοι από αυτήν την ευλογιά. Θα αγαπούν την ιδεολογία της ζωής και όχι μια ιδεολογία του θανάτου που αντιπροσωπεύει ο Κεμαλισμός και οι Κεμαλοισλαμικές συνθέσεις του.
Αυτό το υπόσχομαι σε εσάς παραγωγούς ενός προϊόντος που στην παράδοση μας αποτέλεσε ένα σύμβολο της ζωής. Το Μήλο. Για αυτόν τον λόγο στον «Μαραθώνιο της ζωής» Νάουσα – Πύργοι που πρέπει να καθιερώσεται, το έπαθλο θα είναι, ένα φτιαγμένο από καλιτέχνες, μάστορες αργυροχρυσοχόους Μήλο και μια Μηλιά.

Ήταν μια ιδιαίτερη στιγμή της ζωής μου όταν οι Μηλοπαραγωγοί της Περιφέρειας του Τρέντο στην Βόρεια Ιταλία, οι Δήμοι της περιοχής συνέβαλαν στην έκδοση στην Ιταλική γλώσσα του βιβλίου μου ¨΄Όψεις του Νέου Ανατολικού Ζητήματος». Στην Ευρώπη που οικοδομούμε θα αγαπούμε τα σύμβολα της ζωής όχι του θανάτου όπως μας προτείνουν τα παρακμασμένα φιλοκεμαλικά υπολείματα της μεταπολίτευσης.

πηγη: Polis-agora.blogspot.com Ιστολόγιο Μιχάλη Χαραλαμπίδη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου