Σελίδες

Το διαιρε και βασιλευε ηταν και ειναι μια παγια τακτικη για να χωριζουν...και να εξουσιαζουν.

" ΟΤΑΝ ΗΘΡΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ
ΤΟΥ ΤΣΙΓΓΑΝΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ.
ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΤΣΙΓΓΑΝΟΣ.
ΟΤΑΝ ΗΡΘΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ.
ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ.
ΟΤΑΝ ΗΘΡΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ.
ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΒΡΑΙΟΥΣ.
ΟΤΑΝ ΗΡΘΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ "


ΜΠΕΡΤΟΛΤ ΜΠΡΕΧΤ



Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

ΕΛ.ΑΣ. Με κοντομάνικα και χωρίς μοτοσικλέτες λόγω… περικοπών!

 Του ΝΙΚΟΛΑ ΤΑΜΠΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
ΕΛ.ΑΣ.Τραγικές είναι πλέον οι ελλείψεις στην Ελληνική Αστυνομία όπως άλλωστε και στα υπόλοιπα Σώματα Ασφαλείας εξαιτίας των περικοπών στις δαπάνες, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν οι αστυνομικοί να βγάλουν το χειμώνα με τα… κοντομάνικα πουκάμισα.

Την ίδια στιγμή τίθεται και ζήτημα ασφάλειας ως προς τη χρήση των μοτοσικλετών, αφού όπως καταγγέλλουν στελέχη της ΕΛ.ΑΣ.: «Πολλές μηχανές έχουν φθαρμένα λάστιχα. Δεν τα αλλάζουν, με αποτέλεσμα οι αστυνομικοί να φοβούνται μη γλιστρήσουν κατά τη διάρκεια της περιπολίας ή της καταδίωξης. Ορισμένοι μάλιστα σκέφτονται μήπως αλλάξουν τα φθαρμένα λάστιχα με δικά τους έξοδα», κρούωντας τον κώδωνα του κινδύνου για το ενδεχόμενο να συμβεί, κάποια στιγμή, ένα ατύχημα. Ως παράδειγμα οι αστυνομικοί φέρνουν την κατάσταση που επικρατεί στη νεοσύστατη ομάδα ΔΙΑΣ. Πρόκειται για μονάδα πρώτης γραμμής, που κάνει συνεχώς περιπολίες μεταφέροντας ένα αίσθημα ασφάλειας στους πολίτες. Στην ομάδα αυτή αναδεικνύεται και το μέγεθος των ελλείψεων. Είναι χαρακτηριστικό το περιστατικό που συνέβη την προηγούμενη Δευτέρα, όταν περίπου 100 μηχανές της ομάδας ΔΙΑΣ έμειναν από μπουζί! Θα μπορούσε το πρόβλημα να είναι άλλο. Να σπάσει μια αλυσίδα καθοδόν ή να σκάσει ένα λάστιχο λένε στην ΕΛ.ΑΣ. και ζητούν αύξηση των πόρων για τις λειτουργικές δαπάνες της αστυνομίας.
Πρέπει να σημειωθεί ότι εκτός του παραδείγματος που αφορά την ομάδα ΔΙΑΣ, σοβαρές ελλείψεις διαπιστώνονται και σε άλλες υπηρεσίες. Τόσο σε επίπεδο προσωπικού όσο και σε επίπεδο ατομικού εξοπλισμού. Για παράδειγμα, στις διμοιρίες της Υποδιεύθυνσης Αποκατάστασης Τάξης (ΥΑΤ) και Υποδιεύθυνσης Μέτρων Τάξης (ΥΜΕΤ), το προσωπικό που απασχολείται είναι πολύ λιγότερο από αυτό που προβλέπεται και χρειάζεται. Αποτέλεσμα; Πολλοί αστυνομικοί αναγκάζονται να κάνουν δύο βάρδιες την ημέρα, ενώ άλλοι αστυνομικοί να κάνουν δουλειές γραφείου ή να μεταφέρουν έγγραφα δικαστικά. Είναι ενδεικτικό ότι στη Θεσσαλονίκη, οι διμοιρίες της Υποδιεύθυνσης Αποκατάστασης Τάξης θα έπρεπε κανονικά να αποτελούνται από περίπου 40 άτομα, ωστόσο συνήθως αποτελούνται από 22 μέχρι και 25 αστυνομικούς, ενώ 18 με 20 άτομα έχουν και οι διμοιρίες της ΥΜΕΤ, που κανονικά θα έπρεπε να αποτελούνται από 28 άτομα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου