Σελίδες

Το διαιρε και βασιλευε ηταν και ειναι μια παγια τακτικη για να χωριζουν...και να εξουσιαζουν.

" ΟΤΑΝ ΗΘΡΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ
ΤΟΥ ΤΣΙΓΓΑΝΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ.
ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΤΣΙΓΓΑΝΟΣ.
ΟΤΑΝ ΗΡΘΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ.
ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ.
ΟΤΑΝ ΗΘΡΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ.
ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΒΡΑΙΟΥΣ.
ΟΤΑΝ ΗΡΘΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ "


ΜΠΕΡΤΟΛΤ ΜΠΡΕΧΤ



Παρασκευή, 1 Οκτωβρίου 2010

Η ηλεκτροκίνηση κυριαρχεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι



Μάχη βιομηχανιών κυρίως για την απόδοση των υβριδικών οχημάτων
Μάχη για την επικράτηση του πιο «πράσινου» θεωρείται από πολλούς το φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι, που ανοίγει τις πόρτες του στο κοινό στις 2 Οκτωβρίου.
Οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες θα αναμετρηθούν με γνώμονα την εμφάνιση αλλά κυρίως την απόδοση των ηλεκτροκίνητων και υβριδικών οχημάτων που θα παρουσιάσουν.
Η Peugeot-Citroen ποντάρει στο 3008 Hybrid 4, το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με πετρελαιοκινητήρα. Με απόδοση 163 ίππων στα δύο λίτρα, θα υποστηρίζει τους μπροστινούς τροχούς και θα συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα 37 ίππων για τους πίσω τροχούς. Η τιμή του οχήματος, που θα κυκλοφορήσει την άνοιξη του 2011, θα ξεκινά από τις 30.000 ευρώ, μια διαφορά της τάξεως των 7.500 ευρώ σε σχέση με τη βενζινοκίνητη έκδοση.
Ο έτερος γαλλικός όμιλος Renault θα παρουσιάσει τέσσερα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα –ένα sedan, ένα mini, ένα αυτοκίνητο πόλης κι ένα μικρό βαν- μέσα στην επόμενη διετία. Το μεγάλο στοίχημα: να προσφέρει το sedan “Fluence” σε χαμηλότερη τιμή σε σχέση με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο όχημα. Στη «μάχη» για το ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο που θα προσελκύσει τα περισσότερα βλέμματα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου έχουν ριχτεί Mitsubishi, Mercedes, Tesla κ.α.
news21

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου