Σελίδες

Το διαιρε και βασιλευε ηταν και ειναι μια παγια τακτικη για να χωριζουν...και να εξουσιαζουν.

" ΟΤΑΝ ΗΘΡΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ
ΤΟΥ ΤΣΙΓΓΑΝΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ.
ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΤΣΙΓΓΑΝΟΣ.
ΟΤΑΝ ΗΡΘΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ.
ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ.
ΟΤΑΝ ΗΘΡΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ.
ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΒΡΑΙΟΥΣ.
ΟΤΑΝ ΗΡΘΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ "


ΜΠΕΡΤΟΛΤ ΜΠΡΕΧΤ



Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Ο… μπαλαντέρ Πάγκαλος έτοιμος πλέον και για “καπέλο” και για εξεταστική!

Pagkalos_joker1Μόλις προχτές ο Θεόδωρος Πάγακλος έλεγε στη Real News ότι δεν είναι τύπος που του πάνε τα καπέλα (εννοώντας τον Ραγκούση σε ρόλο συντονιστή) κι ότι δεν μπορεί να γίνει εξεταστική για την Οικονομία γιατί δεν υπάρχουν ποινικές ευθύνες. Σήμερα το πρωί βγήκε στο Μέγκα κι είπε άλλα.
Για το καπέλο: “«Εγώ μιλάω στην γενική ερώτηση, αν ανέχομαι καπέλο. Δεν μίλησα συγκεκριμένα για τον κ. Ραγκούση. Γενικά δεν ανέχεται το κεφάλι μου καπέλο, με την έννοια ότι κάποιος θα μου λέει τι να κάνω και εγώ θα το κάνω… Δέχομαι την συνεργασία, δέχομαι ότι κάποιος μπορεί να ξέρει καλύτερα από μένα ένα θέμα και θα τον ακούσω με πολύ προσοχή και βεβαίως ο πρωθυπουργός είναι πάνω από όλους. Την ευθύνη συντονισμού της κυβέρνησης έχει ο πρωθυπουργός, που μοιράζει τις ευθύνες. Εγώ είμαι μπαλαντέρ»
Για την εξεταστική:
 “«Η ερώτηση που μου έγινε εμένα ήταν αν θα γίνει εξεταστική για την κατάσταση της οικονομίας. Και απάντησα πολύ σωστά «εξεταστική για την οικονομία δεν μπορεί να γίνει, γιατί κρίνει πολιτικές. Τι ποινικές ευθύνες να ρίξουμε σε πολιτικές; Η εξεταστική που έχει προτείνει το ΠΑΣΟΚ είναι μια εξεταστική που αφορά την παραποίηση των στοιχείων της οικονομίας… Η εξεταστική αυτή μπορεί να γίνει».
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου