Σελίδες

Το διαιρε και βασιλευε ηταν και ειναι μια παγια τακτικη για να χωριζουν...και να εξουσιαζουν.

" ΟΤΑΝ ΗΘΡΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ
ΤΟΥ ΤΣΙΓΓΑΝΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ.
ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΤΣΙΓΓΑΝΟΣ.
ΟΤΑΝ ΗΡΘΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ.
ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ.
ΟΤΑΝ ΗΘΡΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ.
ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΒΡΑΙΟΥΣ.
ΟΤΑΝ ΗΡΘΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ "


ΜΠΕΡΤΟΛΤ ΜΠΡΕΧΤ



Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010

ΟΙ ΔΙΣΤΑΓΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΤΟΧΙΕΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΕΠΙΔΕΙΝΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ Δυσκολίες προσαρμογής στο νέο περιβάλλον

Με τον ερχομό των εκπροσώπων της τρόικας στην Αθήνα αναμένεται να αναδειχθούν τα αδύνατα σημεία της οικονομικής στρατηγικής που εφαρμόζει η κυβέρνηση Παπανδρέου.
Μέχρι σήμερα ο πρωθυπουργός και οι συνεργάτες του πήραν δραστικά μέτρα για τον περιορισμό του εισοδήματος των εργαζομένων και των συντάξεων και την επιβολή καταναλωτικών και άλλων φόρων. Δεν έχουν προχωρήσει, όμως, στις διαρθρωτικές αλλαγές που επιβάλλονται για να λειτουργήσει καλύτερα η εθνική οικονομία, με ή χωρίς μνημόνιο.

Οι ιδιοκτήτες φορτηγών Δ.Χ.
Η απεργία που ξεκίνησαν οι ιδιοκτήτες φορτηγών δημόσιας χρήσης και βυτιοφόρων μπορεί να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία της οικονομίας και στον ελληνικό τουρισμό.
Η κυβέρνηση Καραμανλή είχε ανακοινώσει και αυτή την απελευθέρωση της συγκεκριμένης αγοράς, δεν το έκανε, όμως, για να αποφύγει σκληρές πολιτικές και κοινωνικές συγκρούσεις. Η κυβέρνηση Παπανδρέου προσπάθησε να χειριστεί το θέμα συμβιβάζοντας τα ασυμβίβαστα.
Ο αρμόδιος υπουργός κ. Ρέππας προχώρησε σε μία δήθεν απελευθέρωση, η οποία έκανε πανάκριβη την είσοδο νέων επαγγελματιών στο χώρο των φορτηγών δημόσιας χρήσης και των βυτιοφόρων και κατοχύρωνε με αυτό τον τρόπο τη «χρηματιστηριακή αξία» των αδειών που έχουν ήδη στη διάθεσή τους οι επαγγελματίες, διατηρώντας στα ύψη το κόστος των μεταφορών. Όπως ήταν φυσικό, οι εκπρόσωποι της τρόικας αντέδρασαν σε αυτήν τη μεθόδευση και τώρα προωθείται από την κυβερνήσει μια νέα, αμφίβολης αποτελεσματικότητας ρύθμιση, η οποία προκαλεί τη δυναμική κινητοποίηση των επαγγελματιών του κλάδου. Η κυβέρνηση καλείται να περιορίσει την κοινωνική αναταραχή χωρίς, όμως, να στείλει το μήνυμα της αδυναμίας ανοίγματος των κλειστών επαγγελμάτων. Πρόκειται για μια σύνθετη οικονομική, πολιτική άσκηση, που δύσκολα θα έχει θετικά αποτελέσματα για την ελληνική οικονομία.
Οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας
Πιο ήπια είναι η αναμέτρηση της κυβέρνησης με τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας. Οι τελευταίοι σέβονται τις σε βάρος τους δικαστικές αποφάσεις και προσπαθούν να προασπίσουν τα συμφέροντά τους εφαρμόζοντας με αυστηρότητα τους κανονισμούς, γεγονός που προκαλεί σημαντική καθυστέρηση σε πολλές πτήσεις.
Οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας θίγονται ως κλάδος από τις ρυθμίσεις της προηγούμενης κυβέρνησης που ενσωματώνουν στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας πολλές εκατοντάδες πρώην πιλότους και μηχανικούς της κρατικής Ολυμπιακής με εξωφρενικά υψηλές αμοιβές. Δημιουργούνται με τον τρόπο αυτό εργαζόμενοι δύο ταχυτήτων και υπονομεύεται η οικονομική βιωσιμότητα της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, η οποία πρόκειται να χάσει -με βάση τον κυβερνητικό σχεδιασμό- και την οικονομικής της αυτοτέλεια.
Η κυβέρνηση Παπανδρέου συνεχίζει τα λάθη της κυβέρνησης Καραμανλή σε ό,τι αφορά τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας και την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και δημιουργεί τη δικαιολογημένη αντίδραση των εργαζομένων.
Η ελληνική κοινωνία εμφανίζει σημάδια κόπωσης με την πολιτική του μνημονίου προτού καν αρχίσουν να εφαρμόζονται τα διαρθρωτικά μέτρα που περιγράφονται σε αυτό και είναι στη μεγάλη τους πλειονότητα αναγκαία για τον εκσυγχρονισμό της ελληνικής οικονομίας και την ενίσχυση της διεθνούς ανταγωνιστικότητάς της.
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου