Σελίδες

Το διαιρε και βασιλευε ηταν και ειναι μια παγια τακτικη για να χωριζουν...και να εξουσιαζουν.

" ΟΤΑΝ ΗΘΡΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ
ΤΟΥ ΤΣΙΓΓΑΝΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ.
ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΤΣΙΓΓΑΝΟΣ.
ΟΤΑΝ ΗΡΘΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ.
ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ.
ΟΤΑΝ ΗΘΡΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ.
ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΒΡΑΙΟΥΣ.
ΟΤΑΝ ΗΡΘΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ "


ΜΠΕΡΤΟΛΤ ΜΠΡΕΧΤ



Σάββατο 1 Μαΐου 2010

Πατέρα ακούς;

Πατέρα!



Άσπρισα λίγο. Αλλά έχω καλά νέα. Έγινα πρωθυπουργός, ....πατέρα!

Έριξα τον Καραμανλή. Σαν κι εσένα. Ε.. ίσως και να έφυγε μόνος του, γιατί βγήκα χωρίς

ψήφο παραπάνω από αυτούς, όταν είχα χάσει τις προηγούμενες εκλογές, .....πατέρα!

Ακούς, πατέρα; Έφτιαξα και κυβέρνηση, ..... πατέρα! Με τον Πάγκαλο και όλα τα καλά παιδιά. Τους καλούς γόνους των "οικογενειών" της χώρας. Των φίλων μας τα τέκνα. Των φίλων
σου... ίσως. Έχουν όμως όλοι διδακτορικά! Πρέπει να σκεφτόμαστε τα καλά παιδιά των
καλών οικογενειών, ..... πατέρα!Δικοί μου όλοι. Γνωρίζουν πολύ καλά τι σημαίνει οικογένεια και φίλοι, ..... πατέρα!

Τα βρήκα λίγο σκούρα, όμως. Έκανα αυτό που μου έμαθες. Είπα λίγο ψέματα. Όπως κι εσύ.
Ότι παρέλαβα χάος, ότι φταίει ο Καραμανλής και μόνο, ..... πατέρα!

Ανέβασα και λίγο το χρέος "λογιστικά", ..... πατέρα!

Απείλησα 11.000.000 ανθρώπους με πτώχευση, ..... πατέρα!

Είπα ψέματα στους μετανάστες που σκοτώθηκαν στα χωράφια, στην οικοδομή, στην Ολυμπιάδα.Τους είπα ότι θα κάνω νόμιμους τουλάχιστον τα παιδιά τους, αλλά το παίρνω πίσω..... σχεδόν!
Χρειάζομαι τον φόβο τους. Έρχονται και δημοτικές .......

Χρειάζομαι ψηφοφόρους, πρέπει να είμαι σίγουρος, ..... πατέρα!

Έβαλα και τον Πάγκαλο αντ' εμού. Τον έβαλα να βρίζει τους υπόλοιπους και κυρίως τους
δημόσιους υπαλλήλους, τους υπαλλήλους μου, δηλαδή, κηφήνες, ..... πατέρα!

Έβαλα και τη Διαμαντοπούλου υπουργό Παιδείας, αυτή που ήταν στην Ευρώπη επίτροπος,
θυμάσαι;

Έβρισε κι αυτή τους Δασκάλους της χώρας μου, πατέρα. Τους είπε κι αυτή άχρηστους. Είναι
πολλοί, τι να κάνουμε; Δεν πρέπει με τίποτα να καταλάβουν τη δύναμή τους. Επηρεάζουν
γονείς, μαθητές ολόκληρες κοινωνίες αν τους αφήσουμε να είναι αξιόπιστοι.

Πρέπει να κλείσουμε τα αυτιά όλων των άλλων.

Και θα νομιμοποιήσει και τα Κολέγια των φίλων μας. Θα τους τακτοποιήσει αυτή,.....πατέρα!

Αυτός ο Καραμανλής φταίει. Αυτός που βγήκε από την αγκαλιά των Γερμανών που μας είχε
βάλει ο Σημίτης. Μου το είπε και ο Κόκκαλης, ο φίλος της Siemens, θυμάσαι; Και οι Γερμανοί τσαντίστηκαν, ..... πατέρα!
Έχουν πρωθυπουργό γυναίκα, τη Μέρκελ, κυρία με τα όλα της. Δυναμική, αποφασιστική,
σαν τη μάνα ..... πατέρα! Έχουν κι αυτοί έλλειμμα, όπως όλοι και θέλουν τα λεφτά τους, τι να κάνω ..... πατέρα! Δεν μας ξαναδίνουν λεφτά να φάμε, τι να κάνω ,να πεινάσουμε; Αν δεν μας ξαναδώσουν δανεικά, πως θα ζήσουμε εμείς και οι φίλοιμας ..... πατέρα! Δεν πρέπει να τρώμε από τα έτοιμα, τα παλιά μας κέρδη. Πρέπει να συνεχίσουμε να παίρνουμε δανεικά, ..... πατέρα!

Τα πουλήσαμε όλα, ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ, ΛΙΜΑΝΙΑ.... Δεν έχουμε αφήσει τίποτα. Ούτε


ενέχυρο δεν μπορούμε να βάλουμε, ..... πατέρα!


Τέλειωσαν και τα λεφτά από την Ευρώπη. Τα πήραν οι τράπεζες για να σωθούν από την


απληστία τους. Το ονομάσαμε κρίση παγκόσμια. Δεν μας δίνουν άλλα. Μας πήραν


πρέφα ότι δεν έχουμε άλλα για να τους λαδώσουμε, ..... πατέρα!



Τι ήθελε και με έπεισε η μάνα να έρθω εδώ ..... πατέρα! Και τι να κάνω .... Ενέδωσα.



Με πίεσε πολύ αυτή η Μέρκελ. Δυναμική, αποφασιστική, σαν τη μάνα ..... πατέρα!

Ενέδωσα.........

Ε..... είχα υπογράψει και για τους Ολυμπιακούς, .... πατέρα!

Ε..... είχα υπογράψει και για τη Λισαβόνα, .... πατέρα!

Ε..... είχα υπογράψει και για τον βομβαρδισμό των Βαλκανίων, .... πατέρα!

Ε..... είχα υπογράψει και για την αγορά των αιώνων, .... πατέρα!
Μίλησα και με τους δικούς μας, στη ΓΣΕΕ και στην ΑΔΕΔΥ .... ξέρεις.
Και είπα ότι έχουμε χάσει μέρος της Εθνικής μας κυριαρχίας, .... πατέρα!
Ξέχασα λίγο μέσα στη πίεση την 3η του Σεπτέμβρη. Όπως κι εσύ. Δεν μπορούσα να κάνω
"διολίσθηση" νομίσματος, ούτε πλασματική ΑΤΑ να επιβάλλω, ούτε ήπια προσαρμογή,ούτε καν για λιτότητα να μιλήσω.
Και την 3η του Μάρτη, το έκανα .... πατέρα!
Έβαλα 11.000.000 ανθρώπους σε επιτήρηση .... πατέρα! Πήρα τα λεφτά από τους μισθούς τους, από όλους τους εργαζόμενους, φυσικά. Τους έκοψα 30% τον 14ο και τον 13ο, και τα επιδόματα
12%. Αυτά που τους δίναμε αντί για αυξήσεις στον βασικό μισθό τόσα χρόνια........πατέρα!
Είδες, χρειάστηκε κι αυτό.
Και με τους έμμεσους φόρους τους παίρνω κι ένα μισθό επιπλέον.
Έκανα την βενζίνη την ακριβότερη στην Ευρώπη. Το νερό και το ρεύμα επίσης. Ανέβασα τον
ΦΠΑ 2% και τους υποχρεώνω να καταναλώνουν και 7000 Ευρώ το χρόνο ο καθένας.
Σε πρώτη φάση.... πατέρα!
Γιατί ξέρεις, μάλλον θα ξαναχρειαστεί να το ξανακάνω τον Μάιο, τον Σεπτέμβρη, που πρέπει να ξαναδανειστούμε,.... πατέρα! Σκέψου την εγγονή σου, που έχει και το όνομα της μαμάς.
Σκέψου και τους φίλους μας, .... πατέρα!
Πρέπει να μαζέψουμε και τα υπόλοιπα. Δεν πρέπει να κλείσουν τα ιδρύματα που φτιάξαμε με τόσο κόπο, για να στεγάσουμε τους δικούς μας. Δεν πρέπει να πεινάσουν τόσο καλοί φίλοι. Φάγαμε και τα λεφτά των ασφαλιστικών ταμείων. Φάγαμε και αυτά πουείχαμε βγάλει από το Χρηματιστήριο.
Η αριστερά μας τα χαλάει όμως. Όπως πάντα αχώνευτη,.... πατέρα!
Ψέκασα και τον Μανόλη Γλέζο με χημικά. Δεν είναι φίλος μου, .... πατέρα!
Δεν φταίω εγώ! Αυτός ο Χρυσοχοϊδης φταίει. Εγώ ήμουνα έξω .... πατέρα!
Αλλά θα τους δείξω εγώ. Ψέκασα και βουλευτές τους.
Έξω από τη Βουλή.
Δεν φταίω εγώ! Αυτός ο Χρυσοχοϊδης φταίει. Εγώ ήμουνα έξω .... πατέρα!
Και τους τα πέρασα νύχτα. Με δημόσια διαβούλευση 24 ωρών, .... πατέρα!
Τους το είπε στη Βουλή ο υφυπουργός Οικονομικών. Ότι, "όταν βγαίνεις για δανεικά, δενμπορείς να βάλεις τους όρους σου". Του ξέφυγε!
Δεν φταίω εγώ! Εγώ ήμουνα έξω, .... πατέρα!
Και μάντεψε, με φίλησε η Μέρκελ. Θα έρθει για διακοπές σπίτι μας, είπε. Με στηρίζουν!! Τα δέχονται όλα, .... πατέρα! Τους ευχαρίστησα, για τα παιδιά μου.
Αυτά τα σκυλιά της τηλεόρασης, our golden boys, έκαναν καλή δουλεία. Και οι δικοί μας και οι δικοί τους, .... πατέρα! Νιώθω όμως ότι είναι λίγο εκνευρισμένοι, ....πατέρα!
Πρέπει να επανεξετάσω τις αμοιβές τους, Τι λες θα τους περάσει, πατέρα;
Είναι λεβέντες.... οι Έλληνες είναι λεβέντες. Ευχαριστώ για τη χώρα που μου κληρονόμησες, .... πατέρα! Είναι πολύ λεβέντες. Αλλά νιώθω ότι είναι πολύ εκνευρισμένοι και δεν μου το λένε, .... πατέρα! Λες, να έχουν αρχίσει να καταλαβαίνουν ότι τόσο καιρό κλείναμε τα μάτια στους ημιυπαίθριους που τους έκαναν δωμάτιο για το παιδί τους, ενώ οι φίλοι μας κονομάγανε με τα mall; Ε.... κάποιους καλύπταμε και κλέβαν λίγο, αλλά οι φίλοι μας............ έκλεβαν πολύ,που να σου πω άξιζε τον κόπο, .... πατέρα! Τους έκαναν έτσι οι φίλοι μας όλους συνυπεύθυνους 20 χρόνια τώρα. Μα πως το κατάλαβαν άραγε, .... πατέρα; Εσένα στο λέγανε; Πες μου! Λες να μου φύγουν και
να πάνε Αριστερά; Φοβάμαι λίγο πατέρα. Πρέπει να το προσέξω αυτό. Δεν μπορώ να τους πω ότι θα τους τα πάρουν όλα οι αριστεροί, όπως ο παππούς, αφού τους τα παίρνω εγώ.
Πρέπει να βρω κάτι...............αλλά τι.................
Ααα... Έφαγε ξύλο ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ, πατέρα, ο φίλος μας.
"Κάποιοι" τον γιαούρτωσαν και τον χτύπησαν. Έκαναν το λάθος, όμως, πατέρα. Τσίμπησαν στην
προβοκάτσια. Θα τους δείξουν τα κανάλια τώρα....Θα το χρεώσουν σε όλη την Αριστερά την ενοχλητική ....Θα τους δείξω εγώ.
Έχασαν την ψυχραιμία τους, βιάζονται, ενώ εγώ έχω υπομονή. Έχω φίλους εγώ.
Δεν θέλω να κερδίσουν και να ξεσηκώσουν τον μικρομεσαίο. Τον έχω τον "μικρομεσαίο" δικό μου (ίσως!). Βασίζομαι στον αποκομμένο μικρόκοσμό τους, στον καιρό που βρέχει και κάθονται σπίτι, στο φόβο τους. Δεν πρέπει να πάει στις συγκεντρώσεις, να ακούσει, να μιλήσει, να συγκρίνει. Δεν ξέρει ότι έχει τη δύναμη ακόμα και την Αριστερά να ενώσει. Δεν το έχει ακόμα καταλάβει. Μου το είπε και ο Σαρκοζί και η Μέρκελ, δεν πρέπει να σκεφτούν ότι μπορούν να συνεννοηθούν και με τους άλλους λαούς της Ευρώπης, πατέρα. Με τίποτα δεν πρέπει να μάθουν για τους ΙΣΛΑΝΔΟΥΣ.
Κυρίως να μην σκεφτούν ότι μπορούν.
Όμως ο δρόμος δεν τελειώνει εδώ ..........
συνεχίζουμε, έτσι δεν είναι πατέρα;
Γι' αυτό φοβάμαι λίγο, πατέρα Αλλά έχω καλούς φίλους. Δεν θα με πουλήσουν, το ξέρω. Θυμάμαι όμως και την Ιστορία ....... που λέει ότι ο λαός αυτός είναι λίγο απρόβλεπτος. Ήμουνα έξω δεν θυμάμαι όμως. Και οι υπόλοιποι λαοί τον κοιτάνε τώρα....... όπως και την νεολαία τον Δεκέμβρη πριν κανά δυο χρόνια. Είχε τρομάξει και ο Σαρκοζί τότε.
Τι; πόσο καιρό είμαι πρωθυπουργός; 6 μήνες.... Από τον Οκτώβρη πέρσι. Πώς; Όχι, όχι δεν
έκανα τίποτα άλλο.
Δεν πρόλαβα, .... πατέρα!
Φεύγω τώρα γιατί πρέπει να ψηφίσω τα μέτρα μαζί με τον Καρατζαφέρη τον ακροδεξιό.... Καλό
παιδί τον χρειάζομαι για την Αριστερά...... Συμφωνεί και αυτός. Τους την πέφτει τόσο όμορφα ο άτιμος. Σκέτος Γκέμπελς. Θα πω στους φίλους μου τους καναλάρχες να τον βγάζουν συνέχεια τις επόμενες μέρες. Αυτόν και έναν Άδωνι - υψίφωνος, φοβερός χαρακτήρας. Θα κρατήσω έτσι εγώ τη σοβαρότητά μου, .... πατέρα!
Οι φίλοι μου τους έχουν αφήσει ένα κανάλι και πουλάνε βιβλία με θεωρίες συνωμοσίας. Δεν δουλεύουν, αυτό κάνουν μόνο. Μας στοιχίζει κάτι παραπάνω αλλά τι να κάνεις ...η ακροδεξιά χρειάζεται, .... πατέρα!
Αααα..................πριν το ξεχάσω, πατέρα,
ο Σαμαράς έγινε αρχηγός της ΝΔ. Ο συμμαθητής μου!
Σε κανα δυο μήνες να τα ξαναπούμε έτσι πατέρα; Δεν σου θυμίζω τον παππού, πατέρα;
ΥΓ. Ξέχασα να σου γράψω ότι οι φίλοι μας στις Τράπεζες έχουν ένα καλό κομπόδεμα για τις
δύσκολες μέρες μας, πατέρα. Από 200 δις το έκαναν 600 δις. Όσο, δηλαδή, χρωστάει η χώρα, πατέρα. Σιγά μην τα δώσω στους Γερμανούς, ΠΑΤΕΡΑ!
[Το παραπάνω κείμενο το έχει γράψει ένας κειμενογράφος.Το όνομα του είναι Alma Libre! Για την ακρίβεια πρόκειται για ψευδώνυμο.Είναι ένα άτομο που αντιπαθεί τη δημοσιότητα και δεν έχει καμία σχέση με τα media και τη show biz.Πως τον εντοπίσαμε;; Δεν τον εντοπίσαμε εμείς αλλά αυτός εμάς!Και μας υποσχέθηκε πως όταν θα έχει κάτι να πει θα μας το στέλνει σε κείμενα.Προς το παρόν ταξιδεύει το μυαλό του κάπου στο σύμπαν και παρατηρεί.Εμείς επειδή πιστεύουμε στην ελευθερία έκφρασης δεσμευόμαστε να δημοσιεύουμε τα κείμενά του.Τα σχόλια δικά σας!!!]
Υ.Γ.το κείμενο γράφτηκε πριν τη προσφυγή μας στο ΔΝΤ................
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου